Transport și Livrare - Informații Utile
Cum fac o comandă cu Viadurini?
Dacă ați găsit unul sau mai multe produse pe care le-ați iubit, adăugați-le în coș și faceți clic pe butonul „Finalizare”. Completați un formular cu datele dvs. personale pentru facturare și expediere. Prima dată când efectuați o comandă pe Viadurini, datele dvs. vor fi salvate pentru a facilita achizițiile viitoare.
Viadurini este autorizat să vândă online și respectă condițiile de vânzare publicate pe site-ul său web.
Cum pot folosi un cod de reducere?
Dacă dețineți unul dintre cupoanele noastre de reducere, introduceți codul promoțional înainte de a confirma comanda. Ultima etapă a plății este secțiunea de plată.
Faceți clic pe „Checkout” pentru a examina toate articolele din coș.
După ce ați acceptat condițiile de vânzare, puteți completa comanda.
După plasarea comenzii, veți primi instant o confirmare prin e-mail cu toate detaliile achiziției.
Produsele adăugate în coșul de cumpărături nu sunt rezervate automat. Achiziția poate fi considerată valabilă conform articolului 2 din Condițiile generale de vânzare. Completați comanda cât mai curând posibil, înainte ca alți clienți să cumpere același articol!
Cum pot urmări comanda mea?
Este foarte ușor să verificați unde se află produsul dvs. Trebuie doar să accesați zona „profilul meu”, faceți clic pe „Comenzile mele” unde puteți vedea toate comenzile dvs. cu specificațiile lor.
De îndată ce mărfurile vor fi gata de expediere, vă vom anunța prin e-mail că pachetul dvs. urmează să fie livrat.
Când voi primi comanda mea?
De fiecare dată când efectuați o comandă, veți găsi timpurile de livrare estimate pe pagina produselor achiziționate. În cazul oricărei întârzieri cauzate de furnizor, veți fi anunțat prompt prin e-mail. Pentru orice problemă și / sau îngrijorare, contactați-ne prin e-mail la: info@viadurini.ro.
Costuri de livrare?
Costurile de transport sunt raportate întotdeauna în coș, înainte de confirmarea comenzii. Acestea variază în funcție de greutatea și volumul articolelor achiziționate.
Pentru asistență în orice etapă a achiziției dvs., vă rugăm să ne contactați la adresa: info@viadurini.ro.
Ce curieri se vor ocupa de pachetul meu?
viadurini.it a selectat parteneri profesioniști care gestionează expedierile:
- Pentru articole cuprinse între 0 și 30 kg - curier rapid
- Articole cuprinse între 30 kg și peste - expeditor specializat în livrarea de mobilă
Suntem de asemenea capabili, prin acord, să livrăm livrări la podea.
Pentru mai multe informații, nu ezitați să ne contactați.
Ce se întâmplă dacă nu mă aflu la sosirea comenzii mele?
Nu iti face griji! Dacă nu vă aflați la sosirea mărfurilor dvs., mărfurile ar putea fi lăsate la depozitul transportatorului. El vă va contacta pentru a rearanja livrarea.
Ce trebuie să faceți în timpul livrării
Curierul vă va solicita să semnați un document pentru a dovedi că a livrat coletul la adresa și persoana corectă. Chiar dacă ambalajul nu este vizibil deteriorat extern, acesta poate fi deteriorat la interior.
Așa că vă rugăm să o acceptați, dar scrieți: „Acceptați cu rezervare”. Se dovedește că ați primit comanda, dar ceva nu a mers corect. Expediați în
străinătate?
Da, da! Trimiteți un e-mail la info@viadurini.ro și indicați țara de destinație cu adresa exactă. Vom furniza informațiile și costurile.