Condiții Generale de Vânzare

Aceste condiții (de acum înainte „Condițiile generale de vânzare”) guvernează toate contractele de vânzare încheiate între utilizator (de acum înainte „Clientul”) și societatea International Design S.r.l. prin intermediul site-ului www.viadurini.ro (de acum înainte „Site-ul”) și privind produsele prezente în vitrinele virtuale ale Site-ului.
Clientul recunoaște și acceptă că toate comunicările referitoare la Condițiile Generale de Vânzare și celelalte comunicări pe care Clientul și designul internațional le vor schimba în formă electronică satisfac cerința formei scrise, cu excepția indicațiilor particulare la care se face referire în aceste Condiții Generale sau în prevederi diferite ale Legii. „În ciuda tuturor eforturilor noastre, nu putem exclude ca pentru o mică parte din numeroasele produse din catalogul nostru să fie indicat din greșeală un preț diferit de cel real. În orice caz, vom verifica corectitudinea prețurilor produselor în timpul procesului de verificare a comenzii și expedierea ulterioară a produselor. Daca, din cauza unor neintelegeri sau alte neplaceri, pretul indicat pe site ar trebui sa fie mai mic decat pretul corect de vanzare al unui produs, va vom contacta pentru a verifica daca doriti in continuare sa achizitionati produsul la pretul corect. În caz contrar, comanda dumneavoastră nu va fi acceptată. Dacă prețul corect al unui produs este mai mic decât cel indicat pe site, vă vom percepe doar prețul corect mai mic și vă vom livra în continuare produsul.
Pentru a finaliza achizițiile de pe Site, Clientul trebuie să se înregistreze și să creeze un cont pe Site așa cum este indicat în următorul punct 1.
Tranzacțiile care pot fi efectuate pe Site sunt, așadar, supuse acestor Condiții Generale de Vânzare.
International Design isi rezerva dreptul de a modifica Conditiile Generale de Vanzare in orice moment, cu exceptia aplicarii la vanzarea unica a Conditiilor Generale de Vanzare in vigoare la momentul transmiterii comenzii de cumparare de catre Client.
Prin urmare, se înțelege că orice modificări și/sau noi Condiții Generale de Vânzare vor intra în vigoare din momentul publicării lor pe Site. Din acest motiv, Clienții sunt invitați să acceseze Site-ul în mod regulat și să verifice orice publicare a condițiilor generale de vânzare actualizate.

1. ACCES LA SITE ȘI ÎNREGISTRARE
Accesul la serviciile oferite pe site este rezervat exclusiv utilizatorilor cu vârsta peste 18 ani.
Înregistrarea este complet gratuită.
Pentru a-ți crea contul, clientul trebuie să apese pe „Înregistrare”, să completeze formularul cu toate informațiile necesare și să îl trimită folosind butonul „Trimite”. Clientul va primi o confirmare de la International Design prin e-mail.
La momentul inregistrarii este de asemenea necesar ca Clientul sa isi exprime acceptarea Conditiilor Generale de Vanzare prin bifarea casutei corespunzatoare. Prin urmare, se înțelege că neacceptarea Condițiilor Generale de Vânzare va face imposibilă finalizarea procedurii de înregistrare și, prin urmare, efectuarea de achiziții pe Site.
Prin înregistrare, Clientul garantează că informațiile furnizate sunt adevărate și complete.
Acreditările de „login” la Site sunt strict personale și nu pot fi transferate sau utilizate în niciun fel de către terți.
Prin înregistrarea pe Site și aprobarea prezentelor Condiții Generale de Vânzare, Clientul este de acord să primească notificări comerciale referitoare la produsele prezente din când în când pe vitrinele virtuale ale www.viadurini.ro la adresa de email indicată în momentul înregistrării. Această autorizație poate fi revocată în orice moment dacă Clientul decide că nu mai dorește să primească notificările menționate mai sus. În partea de jos a newsletter-ului vei găsi instrucțiuni pentru anularea abonamentului mergând sau scriind la info@viadurini.ro.

2. INFORMAREA DIRECTA ASUPRA INCHEIEREI CONTRACTULUI (art. 12 din Decretul Legislativ 70/2003)
În temeiul Decretului legislativ 70/2003, care conține prevederi normative pentru comerțul electronic, Clientul declară că este informat cu privire la următoarele indicații:
a) afișarea Produselor pe Site constituie o invitație la ofertă adresată designului internațional; aceasta înseamnă că bifând unul sau mai multe produse, acestea vor fi pur și simplu plasate în coșul dumneavoastră până la executarea etapelor ulterioare de încheiere a contractului de vânzare;
b) odata finalizata alegerea produselor ce urmeaza a fi achizitionate, Clientul trebuie sa faca click pe butonul „proceseaza finalizarea comenzii” si sa introduca datele sale de facturare;
c) făcând clic pe „procesează finalizarea comenzii” Clientul va putea vizualiza un rezumat al alegerilor făcute și eventual să le corecteze în cazul unor erori de introducere și/sau omisiuni;
d) dupa confirmarea optiunilor si indicat modalitatea de plata dintre cele disponibile, Clientul va constitui achizitionarea sau rezervarea produselor in cos in conditiile Conditiilor Generale de Vanzare;
e) la primirea comenzii, International Design va trimite o comunicare de confirmare a comenzii la adresa de email indicata de Client, care va contine suma totala datorata de Client. Acest email de confirmare constituie doar rezervarea produsului si va activa procesul de verificare a comenzii si procesarea si expedierea ulterioara a produselor. Comanda se considera confirmata si acceptata de International Design numai la trimiterea e-mailului de confirmare a procesarii produsului comandat;
f) toată corespondența prin e-mail cu clientul va fi depusă în baza de date International Design pentru timpul necesar procesării comenzii și, în orice caz, în condițiile legii;
g) în ciuda tuturor eforturilor noastre, nu putem exclude ca pentru o mică parte din cele peste șapte mii de produse de pe comerțul nostru electronic să fie indicat din greșeală un preț diferit de cel real. În orice caz, vom verifica corectitudinea prețurilor produselor în timpul procesului de verificare a comenzii și a prelucrării și expedierii ulterioare a produselor. Daca, din cauza unor neintelegeri sau alte neplaceri, pretul indicat pe site ar trebui sa fie mai mic decat pretul corect de vanzare al unui produs, va vom contacta pentru a verifica daca doriti in continuare sa achizitionati produsul la pretul corect. În caz contrar, comanda dumneavoastră nu va fi acceptată. Dacă prețul corect al unui produs este mai mic decât cel indicat pe site, vă vom percepe doar prețul corect mai mic și vă vom livra în continuare produsul;
h) în ciuda angajamentului maxim al designului internațional, Clientul recunoaște și acceptă că în unele cazuri este posibil ca unul sau mai multe dintre produsele selectate să nu fie disponibile (vă rugăm să consultați punctul 2 din prezentele Condiții Generale de Vânzare);
i) în secțiunea „Comenzile mele”, Clientul își poate accesa oricând comenzile și poate consulta starea lor de onorare;
l) Clientul va fi anunțat despre livrarea produselor în ultimele 72 de ore, printr-o comunicare la adresa de e-mail indicată în faza de cumpărare;
m) odată ce comunicarea oficială a expedierii a fost trimisă („comanda dumneavoastră a fost expediată”), clientul nu va mai avea dreptul de a anula comanda.

3. DISPONIBILITATEA PRODUSELOR SI PRETURI
Produsele publicate în vitrină vor rămâne disponibile pe o perioadă nedeterminată și pentru un număr nelimitat de produse.
Toate prețurile produselor, costurile de transport și orice costuri suplimentare vor fi exprimate separat în euro și includ TVA (taxa pe valoarea adăugată). Cu excepția țărilor din afara UE în care prețurile indicate nu includ TVA și taxe vamale.
Pretul produselor poate fi modificat fara preaviz, intelegand ca pretul perceput Clientului va fi cel publicat pe Site si afisat pe confirmarea comenzii transmisa de International design. Produsele vor rămâne proprietatea International Design până la plata integrală de către client a prețului de achiziție, a costurilor de transport și a oricăror alte costuri suplimentare.
Se poate întâmpla, și din cauza posibilității ca mai mulți Clienți să cumpere același produs în același timp, ca produsul să nu mai fie disponibil. În cazul în care plata sumei datorate pentru produs (inclusiv costurile de transport și eventualele costuri suplimentare) a fost deja efectuată, International Design va trimite Clientului o comunicare prin e-mail prin care îi va comunica suma rambursării (prețul și costurile de transport și din orice alte costuri suplimentare plătite).
In cazul unei comenzi care contine mai multe produse, indisponibilitatea unuia sau mai multor produse nu va da in niciun caz dreptul Clientului de a anula intreaga comanda. Prin urmare, anulările parțiale vor corespunde rambursărilor parțiale.

4. MODALITATE DE PLATA
Metoda de plată este cea aleasă de client dintre opțiunile:
• Card de credit
• Card preplatit
• Transfer bancar
• PayPal
Securitatea este o prioritate pentru Viadurini, prin urmare informațiile dumneavoastră vor fi criptate. Toate plățile vor fi procesate printr-o conexiune securizată de la server la server folosind protocolul SSL (Secure Sockets Layer) cu criptare pe 128 de biți și protocolul VERISIGN.

5. TRANSPORT SI LIVRAREA PRODUSELOR - ACCEPTARE CONDITIONATA
Termenul de livrare este indicat pe fiecare fișă de produs și se înțelege ca plată primită, în cazuri speciale urmând a fi transmisă o comunicare care va prevala asupra oricărei alte indicații întrucât ține cont de toate particularitățile cazului (ex. prezența mai multor produse, distanța). , locații defavorizate, livrare în străinătate etc.). Viadurini nu este responsabil pentru întârzierile cauzate de curieri. În cazul unor evenimente neprevăzute care cauzează întârzieri sau inconveniente pentru Client, precum, de exemplu, circumstanțe imprevizibile sau forță majoră, International Design va trimite Clientului o comunicare prin e-mail.
În temeiul art. 63 din Codul Consumatorului, Clientul, dupa livrare, trebuie sa verifice conformitatea numarului de pachete si conditiile acestora. Orice deteriorare a coletului/ambalajului produselor trebuie contestată prompt prin aplicarea unei acceptări condiționate scrise pe dovada de livrare. Odata ce documentul de livrare a fost semnat fara acceptare conditionata, Clientul este exclus de la orice posibilitate de a contesta caracteristicile exterioare a ceea ce a fost livrat.
In cazul "acceptarii conditionate" a coletului primit, Clientul este obligat sa trimita imediat un email la info@viadurini.ro la care Clientul trebuie sa ataseze cateva fotografii ale coletului.
Acceptarea condiționată, pentru a fi valabilă și executorie, trebuie să fie completă și să indice, în momentul livrării, motivul concret pentru care se formulează rezerva (de exemplu, accept cu rezervă pentru că coletul este deschis sau, accept cu rezervă pentru că coletul este deschis). este umed etc.), altfel rambursarea nu se poate face.
In cazul in care ambalajul nu prezinta vreo deteriorare aparenta si Clientul semneaza fara rezerva, in cazul in care bunurile sunt deteriorate, Clientul poate recurge la „daune ascunse”, adica daune care nu pot fi verificate prin privirea coletului in exterior. Pagubele ascunse conform art. 1698 din Codul civil sunt responsabilitatea expeditorului si in acest caz reclamatia trebuie trimisa prin scrisoare recomandata cu confirmare de primire catre expeditor in termen si nu mai tarziu de 8 zile de la primirea expedierii, atasand fotografii ale transportului. deteriora.
În cazul în care transportatorul a fost ales de către Client, riscul de deteriorare sau deteriorare a produselor este transferat Clientului deja la livrarea mărfii către transportator, excluzând orice dispută cu privire la caracteristicile externe a ceea ce a fost livrat. În acest caz, orice obiecție trebuie făcută de către Client împotriva curierilor.
Produsele vor fi livrate la nivelul străzii.
Livrarea pe etaje nu este prevăzută decât dacă este convenită cu o ofertă. In cazul in care, pe pagina de confirmare a comenzii de la punctul 5, livrarea la etaj nu este indicata in mod expres, serviciul nu este prestat sub nicio forma. Unele produse pot fi livrate demontate. Viadurini efectueaza serviciul de montaj la cererea clientului.

5.1 TAXELE SUPLIMENTARE POSIBILE DE LIVRARE:
Datorită posibilității de livrare în locuri care nu sunt ușor accesibile din cauza naturii geografice sau a restricțiilor de trafic precum:
- Zone pietonale sau cu trafic limitat (ZTL);
- Străzi și drumuri cu acces dificil pentru vehicule precum camioane și autoutilitare (dimensiuni vehicul de la 7m la 12m);
- Zone afectate de lucrări, șantiere, drumuri modificate temporar;
- Insule mai mici in functie de tara;
Se pot aplica suplimente la costurile comune de transport prezentate pe site. Prin urmare, vă invităm să ne contactați dacă considerați că una sau mai multe dintre cauzele menționate mai sus pot afecta locul pe care l-ați solicitat pentru livrarea mărfurilor. Orice costuri suplimentare cauzate de probleme similare și neraportate anterior, pot fi solicitate în sold în momentul confirmării comenzii sau înainte de expediere.
De asemenea, reamintește Clientului că adresa de livrare introdusă în momentul comenzii poate fi schimbată fără costuri suplimentare atâta timp cât comanda este în curs de procesare. După primirea e-mailului „Comanda dumneavoastră a fost colectată” și/sau „Comanda dumneavoastră a fost expediată”, Clientul poate modifica adresa de livrare și/sau amâna data livrării doar la plata unui supliment pentru costurile de depozitare și livrare.
Prin urmare, vă sfătuim, pentru orice informație, să contactați serviciul nostru pentru clienți.

6. GARANTIA PRODUSULUI
Toate produsele comercializate beneficiază de garanția legală de conformitate prevăzută de articolele 128 și următoarele. din Codul Consumatorului care acoperă orice neconformitate a articolelor achiziționate, existente la momentul livrării și care apar în termen de 2 ani de la livrarea propriu-zisă. Orice defecte sau daune cauzate de evenimente accidentale sau de responsabilitatea Clientului pentru utilizarea produselor care nu sunt conforme cu destinația lor, sau efectul uzurii normale, sunt excluse din lipsa de conformitate și, prin urmare, din prevederile legale garanție.
Clientul poate cere, la alegerea sa, vânzătorului să repare bunurile sau să le înlocuiască, gratuit în ambele cazuri, cu excepția cazului în care remedierea solicitată este imposibilă sau impune vânzătorului costuri disproporționate.
Clientul consumator are dreptul la o reducere proporțională a prețului sau la rezilierea contractului de vânzare, în conformitate cu prevederile art. 135 bis, alin. 4, Codul Consumatorului și, în special, dacă: vânzătorul nu a efectuat reparația sau înlocuirea în termenii și condițiile prevăzute în Codul Consumatorului sau a refuzat aducerea în conformitate a bunurilor; dacă lipsa de conformitate este atât de gravă încât să justifice reducerea imediată a prețului sau rezilierea contractului; dacă apare o lipsă de conformitate în ciuda încercării vânzătorului de a restabili conformitatea bunurilor; în cazul în care vânzătorul a declarat (sau acest lucru reiese din circumstanțe) că nu va proceda la restabilirea conformității bunurilor într-un termen rezonabil sau fără incidente.
Clientul consumator nu are dreptul de a rezilia contractul dacă lipsa de conformitate este doar minoră.
Pentru a beneficia de această garanție, clientul trebuie să raporteze neconformitatea printr-o comunicare adresată vânzătorului în care se indică defectele și defectele constatate.
Dacă nu se dovedește altfel, se presupune că orice neconformitate care apare în termen de un an de la momentul livrării bunurilor exista deja la acea dată, cu excepția cazului în care această ipoteză este incompatibilă cu natura mărfurilor sau cu natura defectului de conformitate.
Pentru bunurile cu elemente digitale, vânzătorul se obligă să țină la curent clientul consumator cu privire la actualizările disponibile (inclusiv actualizările de securitate), necesare pentru menținerea conformității acestor bunuri, și să le furnizeze pe un timp rezonabil, ținând cont de circumstanțe. și natura contractului și, în orice caz, în funcție de caz, dacă contractul de vânzare prevede furnizarea continuă a conținutului digital sau a serviciului digital pe o perioadă de timp.
Vânzătorul nu este responsabil pentru nicio neconformitate rezultată exclusiv din lipsa actualizării relevante, dacă consumatorul nu instalează actualizările furnizate corespunzător într-un termen rezonabil.

7. RESTITURI
În cazul indisponibilității produsului sau retragerii de către Client, așa cum este mai bine reglementat în prezentele Condiții Generale de Vânzare, International design va emite ordinul către instituția sa de credit pentru a rambursa suma plătită la momentul achiziției.
Rambursarea poate avea loc în orice caz în termen de treizeci de zile de la data primirii efective a plății de către Client, prin creditarea mijloacelor și coordonatele indicate de acesta din urmă.

8. DREPTUL DE RETRAGERE SI PROCEDURA DE RETURNARE
Clientul are dreptul de a se retrage fără nicio penalitate în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea bunurilor. Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Clientul este obligat să ne informeze (International Design srl, via del Pino, 21 – 47822 Santarcangelo di Romagna (RN), tel +39 0541- 623760 e-mail info@viadurini.ro) de decizia sa de a retragerea din acest contract printr-o declarație explicită (de exemplu o scrisoare trimisă prin poștă sau e-mail).
Pentru a respecta termenul de retragere, este suficient ca Clientul să trimită comunicarea referitoare la dreptul de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere. În acest scop, puteți folosi următorul model de scrisoare, dar nu este obligatoriu: „Întoarcere Ușoară”. Odată cu primirea de către International Design a notificării de retragere a Clientului, în modul și în termenele stabilite mai sus, contractul va fi considerat reziliat și International Design va returna suma plătită de Client.
În orice caz, dreptul de retragere este exclus dacă produsul achiziționat constă în:
(i) în furnizarea de bunuri realizate pe măsură sau personalizate în mod clar sau care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau sunt susceptibile să se deterioreze sau să expire rapid;
(ii) în furnizarea de produse audiovizuale sau software de calculator sigilat, deschise de consumator.
In cazul in care Clientul a primit deja livrarea produselor, va trebui si sa le returneze cu promptitudine prin prescriptiile procedurii „Return usor” prezentate mai jos.
Returnarea produselor de către Client se înțelege a fi la timp dacă acestea sunt intacte, nu a fost efectuată asamblarea și nu au fost manipulate în așa fel încât să le diminueze valoarea inițială. Ambalajul trebuie sa fie original si complet cu documente (pentru acest aspect urmati procedura „Easy Return”), livrat pentru expediere in termen de 14 zile lucratoare de la exercitarea dreptului de retragere.
Pentru a efectua o „Returnare Ușoară” Clientul trebuie să urmeze următoarea procedură:
a) Trimiteți un email la info@viadurini.ro cu motivele returului și fotografii în cazul în care articolul este deteriorat și un operator va îndruma clientul în toți pașii necesari pentru a efectua un retur.
b) Articolele pe care Clientul intentioneaza sa le returneze trebuie sa fie intacte, in conditiile lor originale si ambalate si ambalate corespunzator. Produsele nu trebuie asamblate și utilizate. Expedierea trebuie efectuată folosind același ambalaj original în care a fost primit produsul.
c) Costurile de transport pentru returnarea produselor sunt suportate de Client.
În cazul în care Clientul se retrage din contract, toate plățile pe care ni le-a făcut vor fi rambursate, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare care decurg din solicitarea Clientului pentru o livrare diferită de tipul cel mai puțin costisitor de livrare standard oferită de noi) , fără întârzieri nejustificate și în orice caz nu mai târziu de 14 zile din ziua în care suntem informați cu privire la decizia Clientului de a se retrage din prezentul contract. Rambursarea poate fi reținută peste 14 zile numai până când Clientul a demonstrat că a trimis înapoi bunurile sau până când acestea au fost primite de noi, în funcție de situația care apare prima.
Aceste rambursări se vor face folosind aceleași metode de plată ca și Clientul, cu excepția cazului în care acesta a convenit altfel; în orice caz, nu veți suporta niciun cost ca urmare a unei astfel de rambursări.
Clientul este responsabil pentru scăderea valorii mărfurilor rezultată din manipularea mărfurilor, alta decât cea necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și funcționării bunurilor.
Odată ce comunicarea oficială a expedierii a fost trimisă („comanda dumneavoastră a fost expediată”), clientul nu va mai avea dreptul de a anula comanda.

9. RENUNȚAREA ȘI TOLERANȚA - EXCLUDEREA RESPONSABILITĂȚII PENTRU CIRCONSTANȚE IMPREVIZIBILE ȘI FORȚĂ MAJORĂ
În cazul încălcării de către Client a prezentelor Condiții Generale de Vânzare, neexercitarea de către International Design a dreptului de a acționa împotriva acestuia nu reprezintă o renunțare la acțiune pentru încălcarea angajamentelor asumate.
International Design nu poate fi făcut responsabil pentru neîndeplinirea acestor Condiții Generale de Vânzare în cazul în care aceasta derivă din evenimente fortuite și/sau forță majoră, inclusiv, cu titlu exemplificativ, dar fără a se limita la, cele legate de dezastre naturale, acționează atacuri teroriste, război, defecțiuni ale rețelei și/sau întreruperi de curent.

10. LEGEA APLICABILĂ ȘI JURISDICȚIA
Aceste Condiții Generale de Vânzare și, prin urmare, contractul încheiat între Client și Designul Internațional sunt supuse Legii Republicii Italiene și sunt lăsate la competența judecătorului italian, sub rezerva limitărilor legii în cazul în care Clientul acționează ca consumator.
Pentru orice litigiu civil, fie că cumpărătorul este o persoană fizică, adică o persoană fizică care acționează în scopuri care nu au legătură cu orice activitate comercială sau profesională desfășurată, fie dacă cumpărătorul este un profesionist, adică o persoană fizică sau juridică care acționează în exercitarea propriei proprietăți. activitate de întreprinzător sau profesional, ori unuia dintre intermediarii acestuia, competența teritorială obligatorie revine judecătorului de la locul de reședință sau domiciliu al Clientului, dacă este situat pe teritoriul statului.
Orice invaliditate a unor clauze unice din Conditiile Generale de Vanzare nu va implica in niciun caz invaliditatea intregului contract de vanzare sau a Conditiilor Generale de Vanzare.

11. SOLUȚIONAREA ONLINE A LITIGIILOR
Consumatorul rezident în Europa este informat prin prezenta că Comisia Europeană a creat o platformă online care oferă un instrument alternativ de soluționare a litigiilor. Acest instrument poate fi utilizat de către Consumatorul European pentru soluționarea nejudiciară a oricărei dispute referitoare la contractele de vânzare de bunuri și servicii stipulate online și/sau care decurg din acestea. În consecință, dacă sunteți Consumator stabilit în Europa, puteți utiliza această platformă pentru soluționarea oricărei dispute care decurg din contractul online stipulat pe acest site. Platforma europeană ODR este disponibilă la următorul link: ODR

12. CONTACTE ȘI COMUNICAȚII
Fără a aduce atingere prevederilor de reglementare privind sesizările judiciare, în sensul prezentelor Condiții Generale de Vânzare și al contractului de vânzare, Clientul declară că dorește să primească toate comunicările la adresele indicate în momentul înregistrării pe Site, inclusiv cele prin e-mail.
Pentru comunicările adresate designului internațional sunt indicate următoarele date de contact:
International Design s.r.l. Via del Pino 21, CAP 47822 Santarcangelo di Romagna (RN) Cod Fiscal și P.I: 04187360401 Număr REA RN 329370, info@viadurini.ro.
Email Newsletter
Newsletter
  • aicel
  • confindustria
  • sectigo
  • sonosicuro