Acești termeni și condiții ("Condiții de Vânzare") guvernează toate contractele de vânzare-cumpărare încheiat între utilizator ("Client") și societatea Internațională de design Srl prin site-ul de internet www.viadurini.it ("Site-ul") cu scopul de a prezenta produsele în virtuală ferestre de afișare a Site-ului.
Clientul recunoaște și este de acord că toate comunicările referitoare la Condițiile Generale de Vânzare și alte comunicări pe care Clientul și internaționale de design de schimb in forma electronica satisface cerinta de forma scrisa, salva indicații specifice menționate în prezentele Condiții Generale sau diferite prevederi ale Legii."În ciuda toate eforturile, nu putem exclude faptul că o mică parte din multe produse de pe catalogul nostru este potrivit pentru eroare un preț diferit de cel real. Vom verifica, în orice caz, corectitudinea prețurilor produselor în timpul procesului de verificare, de ordine și ulterioare expedierii produselor. Dacă, din cauza unor erori sau alte probleme, pret indicat pe site-ul să fie mai mic decât prețul corect de vânzare a unui produs, va vom contacta pentru a verifica dacă doriți să, de asemenea, achiziționa produsul la prețul corect. În caz contrar, comanda nu va fi acceptat. Dacă un produs corect prețul este mai mic decât cel indicat pe site-ul, vom percepe doar prețul corect de mai jos și vă vom trimite încă produsul."
Pentru a fi în măsură să încheie achiziții de pe Site, Clientul trebuie să efectueze propria inregistrare si crearea contului dvs pe Site-ul așa cum este indicat în următoarele punctul 1).
Meserii care pot fi efectuate pe Site sunt supuse acestor Condiții Generale de Vânzare.
International design isi rezerva dreptul de a modifica în orice moment Condițiile Generale de Vânzare, sub rezerva aplicării unic de vânzare de Condiții și condiții de Vânzare, în vigoare la data transmiterii comenzii de către Client.
Prin urmare, este destinat că orice modificări și/sau noi condiții generale de vânzare vor intra în vigoare din momentul publicării lor pe Site. Pentru acest motiv, Clienții sunt invitați să accesați periodic Site-ul și pentru a verifica publicarea de condițiile generale de vânzare actualizate.
1. ACCESUL LA SITE-UL ȘI DE ÎNREGISTRARE.
Accesul la serviciile oferite de Site-ul este rezervat exclusiv pentru utilizatorii care au împlinit vârsta de 18 ani .
Înregistrarea este complet gratuit.
Pentru a crea un cont, Clientul trebuie să faceți clic pe "înregistrare", completați formularul cu toate informațiile necesare și trimite-l prin intermediul butonului "Trimite". Clientul va primi de la International design un e-mail de confirmare.
La momentul înregistrării este de asemenea necesar ca Clientul își exprimă, prin bifarea căsuței corespunzătoare, acceptarea termenilor și Condițiilor Generale de Vânzare. Este, prin urmare, intenționează ca non-acceptare a termenilor și Condițiilor Generale de Vânzare implică imposibilitatea de a finaliza procesul de înregistrare și, prin urmare, pentru a face achiziții de pe Site-ul.
Prin înregistrare, Clientul garantează că informațiile furnizate sunt adevărate și complete.
Acreditările pentru a "login" a Site-ului sunt strict personale și nu pot fi transferate sau utilizate în orice mod de către terți.
Cu Site-ul de înregistrare și de aprobare a acestor Condiții Generale de Vânzare, Clientul este de acord să primească e-mail la adresa de e-mail indicată la înregistrare notificări referitoare la produse din când în când pe windows virtual de www.viadurini.it. Această autorizație poate fi oricând revocată în cazul în care Clientul decide să nu mai primi avertizările de mai sus, la partea de jos a newsletter, veți găsi instrucțiuni pentru anularea abonamentului de a merge sau de a scrie la e-mail info@viadurini.ro.
2. INFORMAȚII care vizează ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI (Art. 12 D. Lgs. 70/2003).
Conform D. lgs. 70/2003, conținând reglementări privind comerțul electronic, Clientul declară a fi informați de următoarele indicații:
(a) afișare de Produse de pe site-Ul constituie o invitație de a oferta, adresată Internațional de design; acest lucru înseamnă că, prin bifarea unul sau mai multe produse acestea vor fi pur și simplu plasat in cosul de cumparaturi de așteptare pentru executarea unor faze ulterioare încheierii contractului de vânzare-cumpărare;
b) odată ce ați terminat alegerea produselor pe care intenționați să cumpere, Clientul trebuie să faceți clic pe butonul "mai departe spre finalizarea comenzii" și completați informațiile dvs. de facturare;
c) faceți clic pe "continua pentru a finaliza comanda", Clientul poate vizualiza un rezumat de alegerea făcută și, dacă este necesar, corectate în caz de erori de intrare și/ omisiuni;
d) după ce ați confirmat alegeri, și a indicat modul de plată dintre cele disponibile, Clientul va constitui o achiziție sau o rezervare sau rezervare de produse în coșul de cumpărături la Condițiile Generale de vânzare;
(e) la primirea ordinului Internațional de Design va trimite la adresa de e-mail indicată de Client o confirmare de comanda care va conține suma totală datorată de Client. Acest e-mail de confirmare este numai de rezervare a produsului și va declanșa procesul de verificare a ordinului și, ulterior, punerea în funcțiune, de producție și de livrare de produse. Comanda este considerata a confirmat și acceptat de către International Design doar cu trimiterea de e-mail de confirmare de punere în funcțiune, producția de produsul comandat.
(f) Toate e-mail corespondența cu clientul vor fi stocate în banca de date Internaționale de design pentru timpul necesar pentru a executa ordinul și, oricum, în condițiile legii.
g) în Ciuda toate eforturile, nu putem exclude faptul că o mică parte din cele peste șapte mii de produse pe adresa noastra de e-commerce este potrivit pentru eroare un preț diferit de cel real. Vom verifica, în orice caz, corectitudinea prețurilor produselor în timpul procesului de verificare, de ordine și de următorul mesa în prelucrare și transport a produselor. Dacă, din cauza unor erori sau alte probleme, pret indicat pe site-ul să fie mai mic decât prețul corect de vânzare a unui produs, va vom contacta pentru a verifica dacă doriți să, de asemenea, achiziționa produsul la prețul corect. În caz contrar, comanda nu va fi acceptat. Dacă un produs corect prețul este mai mic decât cel indicat pe site-ul, vom percepe doar prețul corect de mai jos și vă vom trimite cu toate acestea produsul.
h) în ciuda eforturilor Internaționale de design, Clientul ia la cunoștință și acceptă că, în unele cazuri, este posibil ca unul sau mai multe produse selectate nu sunt disponibile (vă rugăm să consultați citirea de la punctul 2 din prezentele Condiții Generale de Vânzare);
(i) în secțiunea "comenzile mele", Clientul va fi capabil să-l acces la toate ori la ordinele lor și verifica starea de livrare.
l) Clientul va fi informat cu privire la livrarea produselor în termen de 72 de ore înainte, printr-o comunicare e-mail indicată în faza de achiziție;
3. DISPONIBILITATEA DE PRODUSE ȘI PREȚURI
Produsele publicate pe prezenta va rămâne disponibil pentru un timp nedeterminat și pentru un număr nelimitat de produse.
Toate prețurile produselor, costurile de transport și orice costuri suplimentare vor fi exprimate separat în Euro și includ Tva (Taxa pe Valoarea Adăugată).
Pretul produselor pot fi modificate fără notificare, cu condiția ca prețul încasat de la Clientul va fi cel publicat pe Site-ul și afișat pe ordinul de confirmare trimis de design Internațional. Produsele rămân în proprietatea Internațional de design până la plata integrală de către Client a prețului de achiziție, costurile de transport și orice taxă suplimentară.
Se poate întâmpla, de asemenea, că posibilitatea ca mai mulți Clienți în același timp poate dobândi același produs, produsul nu mai este disponibil. Dacă plata sumei datorate pentru produsul (inclusiv taxele de livrare și orice suplimentare) a fost deja făcut, design International va trimite Clientului un e-mail comunicare prin comunicarea valoarea de rambursare (prețul și costurile de transport și orice taxă suplimentară, plătit).
În cazul unei comenzi cu mai multe produse, lipsa de unul sau mai multe produse, cu toate acestea, nu va atribui Clientului dreptul de a anula întregul ordin. Pentru anulări parțiale va corespunde deci rambursările parțiale.
4. METODA DE PLATA
Modul de plată este selectat de către Client dintre următoarele opțiuni:
• card de credit
• cartelă preplătită
• transfer bancar
• PayPal
Siguranța este o prioritate pentru viadurini, prin urmare, informațiile Dvs. vor fi criptate. Toate plățile vor fi procesate printr-o conexiune la server-la-server securizat folosind Protocolul SSL (Secure Sockets Layer) cu 128-bit criptare protocol și VERISIGN.
5.DE TRANSPORT MARITIM ȘI DE LIVRARE - PRIMIRE
Timpul de livrare este indicat pe fiecare pagina de produs și este destinat de plată primite, în cazuri speciale, va fi trimis o notificare prevalează asupra oricărei alte indicații, deoarece acesta ia în considerare toate particularitățile cazului (de exemplu, prezența de mai multe produse, distanta, locații, nevoie, livrarea de peste mări, etc.).
În caz că se întâmplă neașteptat, care duc la întârzierea sau neplăceri pentru Client, cum ar fi, dar nu limitat la evenimente fortuite sau de forță majoră, design International va trimite Clientului un e-mail de comunicare care conțin, în unele cazuri, un cupon gratuit pentru a cheltui pe viadurini.acesta
În temeiul art. 63 din Codul de Consumul Clientului, la livrare, se verifica conformitatea numărul de pachete și condițiile de aceeași. Orice deteriorare a ambalajului produselor trebuie să fie imediat atacată prin aplicarea scris o rezervă de verificare pe dovada de livrare. După ce a semnat documentul de livrare fără rezerve, Clientul este exclusă nici posibilitatea de a protesta cu privire la caracteristicile externe ale bunurilor livrate.
În caz de "Acceptare cu rezerve" a primit pachetul, Clientul este tentuto de a trimite imediat un e-mail la info@viadurini.ro Clientul va trebui să atașați câteva fotografii de la colet.
Acceptarea, să fie valabile și executorii trebuie să fie complete și să indice la momentul de livrare, specifice motiv pentru care rezervarea este făcută (de exemplu, accepta cu rezerve, deoarece pachetul este deschis, sau, am acceptat cu rezervă, deoarece pachetul este umed, etc.), altfel o rambursare nu poate fi făcut.
În cazul în care ambalajul nu prezintă defecte vizibile, iar Clientul să semneze, fără rezervare, în cazul în care mărfurile sunt deteriorate, Clientul poate apela la daune "oculte", adică acele prejudicii care nu sunt verificabile prin vizionarea coletul estriormente. Prejudiciul oculte potrivit Art. 1698 din Codul Civil este responsabilitatea de expediție și în acest caz, plângerea trebuie să fie trimise prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire la transport în interiorul și nu în afara 8 zile de la primirea coletului, atașarea de fotografii ale daunelor.
În cazul în care transportatorul a fost aleasă de către Client, riscul de deteriorare a sau deteriorare a profotti este transferat la Client deja la momentul de livrare a mărfurilor la transport, excluzând orice dispută cu privire la caracteristicile externe ale bunurilor livrate. În acest caz, fiecare litigiu trebuie să fie adus de către Client împotriva transportatorului.
5.1 POSIBILE SUPLIMENTE DE TRANSPORT:
Datorită posibilității de livrare către locuri care nu sunt ușor accesibile din cauza naturii geografice sau a restricțiilor de trafic, cum ar fi: - Zonele pietonale sau cu trafic limitat (ZTL) - Străzi și drumuri cu acces la vehicule, cum ar fi camioane și autoutilitare (dimensiunea vehiculului între 7m și 12m) - Zonele afectate de lucrări, șantiere, drumuri modificate temporar - Insule mai mici în funcție de țară Suplimentele pot fi aplicate la costurile de transport comune prezentate pe site-ul web. Prin urmare, vă invităm să ne contactați dacă considerați că una sau mai multe dintre cauzele menționate mai sus pot afecta locul solicitat pentru livrarea mărfurilor. Orice costuri suplimentare cauzate de probleme similare și care nu au fost raportate anterior, pot fi solicitate în momentul confirmării comenzii sau înainte de expediere. Prin urmare, vă sfătuim, pentru orice informații suplimentare, să contactați
serviciul nostru pentru clienți.
6. GARANTIA PRODUSELOR
Toate produsele comercializate beneficiază de garanția legală de conformitate prevăzută la articolele 128 și următoarele. din Codul Consumatorului care acoperă orice neconformitate a articolelor achiziționate, existente la momentul livrării și care apar în termen de 2 ani de la livrare. Orice defecte sau daune cauzate de evenimente accidentale sau de responsabilitatea Clientului pentru utilizarea produselor neconforme cu utilizarea prevăzută a acestora, sau efectul uzurii normale, sunt excluse din defectele de conformitate și, prin urmare, din garanția legală.
Clientul poate cere vânzătorului, la alegerea sa, repararea bunului sau înlocuirea acestuia, gratuit în ambele cazuri, cu excepția cazului în care remedierea solicitată este imposibilă sau impune vânzătorului costuri disproporționate.
Clientul consumator are dreptul la o reducere proportionala a pretului sau la rezilierea contractului de vanzare, in conformitate cu prevederile art. 135 bis, alin. 4, din Codul consumatorului și, în special, dacă: vânzătorul nu a efectuat reparația sau înlocuirea în termenii și condițiile prevăzute de Codul consumatorului, ori a refuzat aducerea în conformitate a bunurilor; dacă lipsa de conformitate este atât de gravă încât să justifice reducerea imediată a prețului sau rezilierea contractului; dacă apare o lipsă de conformitate în ciuda încercării vânzătorului de a restabili conformitatea bunurilor; în cazul în care vânzătorul a declarat (sau acest lucru reiese din circumstanțe) că nu va proceda la restabilirea conformității bunurilor într-un termen rezonabil sau fără inconveniente.
Clientul consumator nu are dreptul de a rezilia contractul dacă lipsa de conformitate este doar minoră.
Pentru a beneficia de această garanție, clientul trebuie să raporteze neconformitatea printr-o comunicare adresată vânzătorului în care se indică defecțiunile și defecțiunile constatate.
Dacă nu se dovedește altfel, se presupune că orice neconformitate care apare în termen de un an de la livrarea bunurilor exista deja la acea dată, cu excepția cazului în care această ipoteză este incompatibilă cu natura mărfurilor sau cu natura defectului de conformitate. .
Pentru bunurile cu elemente digitale, vânzătorul se obligă să țină la curent clientul consumator cu privire la actualizările (inclusiv de securitate) disponibile, necesare pentru menținerea conformității acestor bunuri, și să le furnizeze pentru un timp adecvat, ținând cont de circumstanțele și natura contractului și, în orice caz, după caz, dacă contractul de vânzare prevede furnizarea continuă a conținutului digital sau a serviciului digital pe o perioadă de timp.
Vânzătorul nu este responsabil pentru nicio lipsă de conformitate care decurge exclusiv din lipsa actualizării relevante, dacă consumatorul nu instalează actualizările furnizate în mod corespunzător într-un timp rezonabil.
7. RESTITUIRI
În caz de indisponibilitate a produsului sau de retragere a Clientului, așa cum sunt reglementate în prezentele Condiții Generale de Vânzare Internațională de design va da la Instituția dumneavoastră de Credit nici o rambursare a sumei plătite în momentul achiziționării.
Restituirea se face în termen de treizeci de zile de la data primirii efective a plății de către Client, prin creditarea pe mijloc și pe coordonatele din acest indicate.
8. DREPTUL DE RETRAGERE ȘI PROCESUL DE RETURNARE.
Clientul are libertatea de a se retrage din contract, fără penalități, în termen de 14 zile lucrătoare de la primirea de bunuri. Pentru a vă exercita dreptul de retragere, Clientul este obligat să informeze noi (Design International srl, via del Pino, 21 – 47822 Santarcangelo di Romagna (RN), tel +39 0541- 623760 e-mail info@viadurini.ro) din decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract utilizând o declarație neechivocă (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă sau e-mail). Pentru a respecta termenul limită de retragere este suficient ca Clientul transmite comunicarea privind dreptul de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere. În acest scop, puteți folosi următorul formular de scrisoare,dar nu este obligatoriu: "ușor de Făcut".
La primirea Internațional de design de la comunicarea retragerii de Client, în modul și în condițiile menționate mai sus, contractul va fi dizolvată și Internaționale de design va returna suma plătită de către Client.
În orice caz, dreptul de retragere este exclusă în cazul în care produsul achiziționat este format din:
(I) furnizarea de bunuri fabricate pe măsură sau personalizate în mod clar sau care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau sunt susceptibile a se deteriora sau a se perima rapid;
(ii) în furnizarea de produse audiovizuale sau software-ul de calculator care au fost desigilate de către consumator.
În cazul în care Clientul a primit deja de livrare al produselor este, de asemenea, să efectueze cu promptitudine întoarcere către cerințele din procedura "ușor de Făcut" de mai jos.
Returnarea produselor de catre Client vor fi luate în considerare în timp util dacă același, nedeteriorat, cu ambalajul original și completă a documentului (pentru aceasta, urmați procedura "Ușor de Făcut"), pentru a fi livrate pentru livrare în termen de 14 zile lucrătoare de la exercitarea dreptului de retragere.
Pentru a face un "Ușor de Făcut", Clientul trebuie să urmeze următoarea procedură:
a) Trimite un e-mail la info@viadurini.ro cu motivele pentru a reveni și fotografii, dacă articolul este deteriorat, iar un operator va va ghida Clientul prin toate măsurile necesare pentru a face o revenire .
b)elementele care Clientul vrea să se întoarcă trebuie să fie intact, în stare inițială și împachetate în mod corespunzător și ambalate. Produsele nu trebuie asamblate și utilizate. Prezentarea trebuie să se facă folosind același ambalajul original în care produsul a fost primit.
c) costul de transport retur produsele sunt responsabilitatea Clientului.
În cazul în care Clientul retrage din contract, el va fi rambursat toate plățile pe care le-a făcut în numele nostru, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare care rezultă din orice cerere de livrare, altul decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi), fără întârziere nejustificată și, în orice caz nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia Clientului de a se retrage din acest contract. Rambursarea poate fi amanata pentru 14 zile, până când Clientul și-a demonstrat a fi trimis înapoi produsele sau până când nu am primit-o, oricare situație survine mai întâi.
Astfel rambursările vor fi realizate folosind același mod de plată de către Client, cu excepția cazului în care sa convenit altfel de către același; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Clientul este responsabil pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipularea bunurilor, altele decât ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.
9. RENUNȚARE ȘI TOLERANȚĂ - EXCLUDEREA RĂSPUNDERII PENTRU EVENIMENTE FORTUITE ȘI DE FORȚĂ MAJORĂ
În cazul nerespectării de către Client a prezentelor Condiții Generale de Vânzare, eșecul de a exercita Internațional de design de dreptul de acțiune împotriva lui, nu reprezintă o renunțare la actul de încălcare a angajamentelor asumate.
Internațional de design nu va fi responsabil pentru încălcarea acestor Condiții Generale de Vânzare, în cazul în care acest lucru este derivat din accident și/sau de forță majoră, inclusiv, dar nu limitat la, cele legate de dezastre naturale, acte de terorism, război, defecțiuni de rețea și/sau opace.
10. LEGEA APLICABILĂ ȘI INSTANȚA COMPETENTĂ
Prezentele Condiții Generale de Vânzare și, prin urmare, contractul încheiat între Client și Internaționale de design este supus Legii Republicii italia și a revenit la Competența Judecător Italian, sub rezerva limitărilor prevăzute de lege în cazul în care Clientul acționează în calitate de consumator.
Pentru orice litigii civile, atât în cazul în care cumpărătorul este o persoană privată, și anume o persoană care acționează în scopuri străine de întreprinzător sau activitate profesională în cele din urmă efectuează, dacă cumpărătorul este un comerciant, adică o persoană fizică sau juridică care acționează în exercitarea competențelor lor de activitate comercială sau profesională, sau intermediar, obligatoriu teritorială competentă este instanța de la locul de reședință sau de domiciliu al Clientului, dacă se află în teritoriul statului.
Invaliditate individuale clauze din Condițiile Generale de Vânzare nu implică, în orice caz, nulitatea întregului contract de vânzare sau Condițiile Generale de Vânzare.
11. SOLUȚIONAREA ONLINE A LITIGIILOR
Acesta informează pe Consumator cu reședința în Europa, Comisia Europeană a stabilit o platformă online care oferă un mijloc de soluționare alternativă a litigiilor.Acest instrument poate fi utilizat de către Consumatorul european de a rezolva pe o non-judiciare de orice dispută cu privire la contractele de vânzare de bunuri și servicii încheiate în rețea și/sau care rezultă din aceeași.Prin urmare, dacă sunteți un Consumator, stabilit în Europa, puteți utiliza această platformă pentru soluționarea oricărui litigiu care rezultă din contractul încheiat pe acest site.Platforma Europeană de SOL, este disponibil la următorul link: SOL
12. CONTACTE ȘI COMUNICARE
Sub rezerva dispozițiilor din legile cu privire la obiectul de notificări, judiciar, în sensul prezentelor Condiții Generale de Vânzare și contractul de vânzare, Clientul este de acord să primească toate comunicările la adresele indicate în cererea de înregistrare a Site-ului, inclusiv adresa de e-mail.
Pentru comunicările adresate Internațional de design indicați următoarele detalii de contact:
International design s.r.l. Via del Pino 21, ZIP 47822 Santarcangelo di Romagna (RN) C. e. F. P. I: 04187360401 Numărul REA RN 329370, info@viadurini.ro