PRODUSE REDUSE CU PÂNĂ LA 50%
client service +39 0541.623760
Cos
PROMOTION NOVEMBER DECEMBER 2018

Comenzi, Livrare & Returnare

Cum de a face ordinea Viadurini.it?
Dacă ați identificat unul sau mai multe produse la alegere, după ce le adăugați în coșul de cumpărături folosind „Adauga in cos“, apăsați pe „Mai departe spre Finalizeaza comanda“. Vei vedea o pagină în care completați un formular cu datele personale pentru facturarea și transport maritim. Prima dată când faceți o achiziție cu noi informațiile dvs. vor fi stocate și apoi a facilita achizițiile ulterioare. Există, de asemenea, o formă specială, cu adresa de facturare, dacă aveți nevoie pentru a primi factura.
viadurini.it este o companie autorizată să vânzări on-line și respectă condițiile generale de vânzare publicate pe site-ul său.

Cum se utilizează un discount bun Viadurini.it?
Dacă sunteți în posesia unuia dintre cupon discount nostru puteți utiliza prin introducerea codului în fereastra în verde „codul de reducere“, înainte de confirmarea comenzii și introdus în coș făcând clic pe butonul „OK“.
După introducerea informațiilor de dvs., veți fi direcționat către procesul de plată în sine, în cazul în care puteți specifica metoda de plată pe care o preferați. În cele din urmă faceți clic pe „Treceți la efectuarea plății“ buton puteți vizualiza un rezumat al alegerilor le-ați făcut.
Acceptați condițiile de vânzare și de plată în cele din urmă trimiteți comanda. Veți primi o confirmare prin e-mail cu toate detaliile achiziției.
Este important de știut că produsele pe care le adăugați în coșul de cumpărături nu sunt rezervate în mod automat. Achiziția poate fi considerată a rula numai la sfârșitul trimiterii de ordinul a procedurilor menționate la articolul. 2 din Condițiile de vânzare. Apoi trebuie sa completeze cât mai curând posibil procesul de cumpărare, pentru a evita elementul care urmează să fie achiziționate de către alții înainte.

Pot urmări progresul comanda mea?
Desigur! Este foarte ușor pentru a vedea în cazul în care produsul. Doar a avea acces la „Profilul meu“ faceți clic pe „ordinele mele“, unde puteți vedea toate comenzile cu specificațiile lor.
Aproximativ 3 zile înainte de livrare vă vom anunța prin e-mail în care coletul este pe cale să fie livrate de semnare.

Livrarea de comanda mea?
Ori de câte ori plasați o comandă, veți găsi liste timpii de livrare estimat În cazul oricărei întârzieri care nu sunt cauzate de noi, ci de către furnizor, va fi notificat cu promptitudine prin e-mail informații. Pentru orice probleme și / sau clarificări, cu toate acestea, ne puteti contacta la: ordini@viadurini.it.

Costurile de expediere?
Pe căruciorul se raportează întotdeauna în mod clar și înainte de confirmarea costurile de transport de cumpărare. Evident, ele variază în funcție de greutatea și volumul elementelor comandate. Noi nu avem costuri suplimentare pentru livrările în locații dificile. Tariful este valabil pentru toate insulele italiene excluse, care va avea o mică taxă.
Pentru asistență în orice etapă a achiziției vă rugăm să ne contactați la următoarea adresă: clienti@viadurini.it.

Ce curierii se va ocupa de pachetul meu?
viadurini.it parteneri profesioniști selectați gestionarea transporturilor:

- Pentru elementele cuprinse între 0 și 30 kg - SDA Italia
- Articolele între 30 kg și peste - FERCAM Italia, cu lift hidraulic

De asemenea, suntem capabili, de comun acord, pentru a face livrări la planul.
Pentru informații suplimentare, vă rugăm să nu ezitați să ne contactați.

Trecerile de curierat , dar eu nu sunt acasă, ce se întâmplă?
Nu-ți face griji! bunurile dumneavoastră trebuie să fie depozitate la depozitul de curierat din apropiere. curierii noștri vor încerca să vă contacteze înainte de noua livrare. Este foarte important să fie prezent în timpul de livrare.

CE ESTE DE FĂCUT PE livrarea produsului
La livrare, curier vă va cere să semneze un document care să dovedească faptul că el a livrat pachetul de la adresa sau persoanei care urma să-l primească. Dacă ați ghicit că ambalajul pare a fi deteriorat sau care prezintă semne de intrare forțată alege opțiunea Accept cu scris motivul pentru fondul de rezervă, cum ar fi pachetul de falsificat, deteriorat, deschis, umed, umed, etc:. Este o formulă care certifică faptul că ați primit pachet, dar unele lucruri nu pot fi montate.

Transporturile în străinătate?
Putem livra in toata Europa. Trimite un e-mail la clienti@viadurini.it și indică țara de destinație cu adresa exactă. Noi vă va oferi informații și costurile aferente.